HANDELSBETINGELSER

Handelsbetingelser for:

 

Brizze Shoppen

Brian Mengel ApS
CVR: 38435469
Thorsvej 29
6070 Christiansfeld
booking@brianmengel.dk

Når du foretager et køb hos Brizze Shoppen, accepterer du de vilkår og betingelser, der foreligger. Du skal bekræfte, at du har gennemlæst betingelserne, og at du er indforstået med dem, inden du foretager et køb.

 

1. Betaling 

Brizze Shoppen modtager betaling med VISA-Dankort og Mastercard.

Køb i Brizze Shoppen trækkes ved gennemførelse af købet. For køb af fysiske varer trækkes beløbet, når varen sendes afsted fra vores lager.

Alle beløb er i danske kroner (DKK) og er inkl. moms.

Brizze Shoppen bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine indtastede informationer.

 

2. Levering

Ordrer afsendes med GLS mindst 1 gang i ugen.

Vi sender kun til Danmark.

 

3. Returnering

Ved køb på Brizze Shoppen har du altid 14 dages returret på det fysiske produkt fra det tidspunkt, hvor produktet modtages.

For køb af gavekort til Brizze Shoppen gælder de 14 dages returret fra købstidspunktet og inden gavekortet indløses.

Ønsker du at returnere et fysisk produkt, skal produktet returneres i samme stand og mængde, som ved modtagelse. Produktet skal sendes til nedenstående returadresse. 

Benyt vores returportal og vælg hvilke produkter der skal returneres, samt bestil en returlabel. Du vil herefter få tilsendt en returlabel og returskema pr. mail. De kan også downloades i portalen straks efter gennemført anmodning. Print dem begge og sæt dem på pakken, hvorefter pakken indleveres hos en GLS pakkeshop.

Du vil modtage det returnerede beløb inden for 14 dage, såfremt det returnerede produkt opfylder ovenstående krav. Fragtudgiften for forsendelse af produktet returneres ikke.

Vi tilbyder ikke ombytninger. Returner venligst varen og bestil varen på ny.

 

4. Reklamation

Du har 2 års reklamationsret, når du køber fysiske produkter på Brizze Shoppen. Modtager du et forkert eller beskadiget produkt, skal du reklamere inden for rimelig tid, hvilket vil sige inden 2 måneder efter du har modtaget produktet.

Reklamationen skal altid meddeles på e-mail: booking@brianmengel.dk.

Når du returnerer et produkt i henhold til reklamationsretten, afholder vi udgiften til forsendelse. Vi forbeholder os retten til at afhjælpe en mangel eller erstatte et beskadiget produkt fremfor at tilbagebetale købesummen.

Produktet skal sendes til nedenstående returadresse.

 

5. Kunde- & privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med Brian Mengel ApS, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Brian Mengel ApS og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for Brian Mengel ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i Brian Mengel ApS er: Brian Mengel Thomsen

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Brian Mengel ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til booking@brianmengel.dk

6. Cookies

På www.brizzeshoppen.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

7. Klage

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mailadresse: booking@brianmengel.dk.

 

 

Lageradresse:

Ved returnering og reklamationer skal varen sendes til:

Dennis Mengel
c/o Brian Mengel ApS
Thorsvej 29
6070 Christiansfeld

OBS! Du har som kunde ansvaret for at din returpakke pakkes forsvarligt, samt at den indleveres korrekt i en GLS-pakkeshop og at du efterfølgende kan fremvise dokumentation for indlevering i form af kvittering og trackingnummer. Sender du retur uden brug af vores returportal, er du selv ansvarlig for at varen kommer til os og ligeledes har bevis herpå i form af et trackingnummer.